Friday, 6 April 2012

salam jumaat :)

assalamualaikum..

hee, alhamdulillah, hari ini saya cuti lagi. cuti sempena easter, or what they called here as sempena hari paskah. feels like its been a while since i last updating the blog, except for yesterday, just to post a picture.

so hows everybody doing? saya, alhamdulillah, okay. but this week somehow is a bit tiring, too much things to be deal with, emotions played, otak yang berserabut. normal lah kan, nama pun student, so rsenye normal lah semua tuh. part of life, who hasnt deal with all those things kan? maybe now im at the down part of my life and i do believe, dalam sikit masa lagi, insya Allah ill reach the peak again :)

apa yang nak di share yeh? oh oh, in less than a week, family akan sampaiii! ya Allah, excited gila, warned u first, definitely ill be posting alot of pictures, spending time with them, chilling at the mall. my dad lawak gile, when i asked about where do they wanna stay, abah awal2 lagi dah pesan, "abah nak tempat tinggal yang dekat dengan mall" please! haha. thats my dad anyway. teringat masa saya hospitalized kat sini for a week, when umi and abah came to take care of me, abah ngan umi suke gile this one mall called Plaza Bintaro. duk puji itu ini, and i was like, amendaaa lah abah suke sgt mall tuh, padahal tuh mall paling boring je sy rse. hihi :p and ritu last time g visit senior warded at the same hospital, ade stu mall yang jauh lebih best, just walking distance je from the hospital, so i came to think, "kalau abah tau ni, sure dia suka if happened to be saya warded lagi ke pasni" huu. but hopefully taklah. im tired of staying in the hospital. the first 3 years saya kat sini, every year saya warded kot.

boleh x i wanna request, nak bear pakai topi grad dorg bawak dr malaysia siap2? haha. over gila, tp sedey, sini nye graduation tade pun cm pesta2 konvo yang boleh beli bunga or bear atau ape. paling2 org beli bunga kat kubur, bawa pergi grad. sigh. hehe.

and another thing yang dari awal dulu lagi duk risau, sape nak touch up sikit muka masa grad nanti? budak2 indo sini ha beria2 amik make up artist pun ade nak make up untuk grad. pastu baju sume stok lace2 tuh. saya? pakai baju kurung sudeyh! huhu :D songket tidak, batik pun tidak, baju kurung normal umi punya, recycle saja. sbb umi baru penah pakai skali. but the sentimental value is, umi reka sendiri design baju tuh. hihi. masa mula2 tgk baju tuh, i was like, wow cane lah umi leh terpikir nak wat baju cani. tapi x lah design yang gempak mana pun, just a plain baju kurung je, nnt dah habis grad ceremony, ill write a post about it :)

oh pasal make up, semua housemates gerak dari apartment masing2 stay dengan fmily nanti. so nampak gaya, malam tuh, akan men test2 make up lah ngan adik2. nak dijadikan cerita, kitorg satu family bukan jenis yang make up2 ni. haha. tapelah lyana, tak pakai make up pun nanti, wat muka confident jelah. after all, confidence is the best make up for girls, ye dak? ;P

okaylah, penat dah. actually, tak berapa sihat hari ni. sakit kepala dr semalam, tiba2 je. have a blast on your weekend okay? take care friends :)


bila patient main dengan handphone saya, ha nihla hasilnya :P


hee. my cute lil kittens. megan just gave birth to 4 of them. and nina cakap, dorg sangat manje sampai dia menyampah. haha. but bulu sume lebat, mcm mak die. hee. sure comel. to be honest, saya bukanlah peminat kucing, but happened to be saya ditakdirkan pernah dengan seseorang yg sangatlah gila kucing, and now menda tuh dah berjangkit, slowly i begin to love them :)



and can i ask something, muka saya nampak pelik kan di sini? 
dahi luas semacam yeh?
tapi penah ke dahi saya sempit? 
HAHA!

salam jumaat, assalamualaikum :)

No comments: